Wednesday, July 30, 2014

Welcome reality

Human kind cannot bear very much reality. Ik gaat. Ga ervan door. Ga er vandoor. Wegwezen. Bekijk t. Zoek t maar uit. Adios. Ciao. De ballen.

Had iets bedacht, twee regels, waarvan ik in de lach schoot, en nu ben ik ze kwijt.

Aardig body pump nummer. Net of je op een paard in galop zit en wat david bowie erdoor heen. En ook weer niet. Flut eigenlijk. Ik ga naar huis. Bekijk t. Ook nog rugpijn.

Hu mort.



http://www.youtube.com/watch?v=lp1nIgOhW4k




Hiervan kreeg ik een lachje, met als contekst dat ik inmiddels ruim 20 e-mailtjes ontvangen had over tonic water in kreupel engels. Dan staat er "we are resenting it", er wordt bedoeld daarom zenden we het nogmaals en nu staat er we ergeren ons eraan dat de eerste e-mail niet is aangekomen, gvd ! Dan stel ik me zo'n griekse kwade vrouw voor, gvd, alweer die e-mail versturen. Want ja, allemaal mutsen over voeding bij de Europese "Unie", "Gemeenschap".
Vrouwen, net een graadje erger in de war dan mannen ? Nee, allemaal net zo gek, heb iets teveel last gehad van vrouwen de laatste 7 jaar, of ik heb me teveel last laten bezorgen, betrek het op jezelf en generaliseer niet, sufferd. Want nounou, sjonge, jonge, hehe, een sufferd ben je wel, zeg. Als ik nou meer eq had gehad en een goed betaalde (150.000 eur plus) directeur ergens was geweest, dan zou dit blog er veel minder gefrustreerd en jammerig uit zien, nee ? Merk steeds meer dat geld niet heel veel uitmaakt, wel een belangrijke basis, maar je goed voelen, voldoende zelfrespect en zelfliefde (niet teveel) en relaties met kinderen, collega's, vrienden zijn het belangrijkste.



Dear Colleagues,

Yesterday we sent the below e-mail with clarifications concerning the use of “Tonic” “Tonic Water” as a generic descriptor in Greece.
It appears that you might not have received the email and thus, we are resenting it.

De luisteraars verkozen als vreemdste songtekst het nummer ‘Human’ van The Killers en dan gaat het om de zinsnede “Are we human or are we dancer?”

2. The Beatles, I Am The Walrus: “I am the eggman, they are the eggmen, I am the walrus, goo goo g’joob”

3. Michael Jackson, Earth Song: “What about elephants? Have we lost their trust?”

4. Lionel Richie, All Night Long: “Tom bo li de se de moi ya, hey jambo jambo”

5. Carly Rae Jepson, Call Me Maybe: “Before you came into my life, I missed you so bad”

6. Black Eyed Peas, Boom Boom Pow: “Beats so big I’m stepping on leprechauns”

7. Duran Duran, The Reflex: “The reflex is an only child, he’s waiting in the park”

8. Wham!, Club Tropicana: “Club Tropicana, drinks are free, fun and sunshine, there’s enough for everyone, all that’s missing is the sea”

9. Taylor Swift, Love Story: “Cause you were Romeo, I was a scarlet letter, and my daddy said stay away from Juliet.”

10. Oasis, Champagne Supernova: “Slowly walking down the hall, faster than a cannonball”

Raar dat ik the beatles walrus, the reflex en wham ook regelmatig in gedachten zing, dat je die onzin teksten beter onthoudt. Eigenlijk vind ik de beste en leukste regel: "you say it best when you say nothing at all."


http://www.youtube.com/watch?v=Imixg3jrJS8



http://www.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8

No comments: