Wednesday, January 12, 2011

Spread a little happiness as you go by(e)

http://www.youtube.com/watch?v=qJ8ahL8LsEQ

Nou, ik had van een of andere versierdersgoeroe begrepen dat zweedse meisjes zo makkelijk te versieren waren dat ze voor hem eigenlijk niet meetelden qua versierde dames. Ik meteen een ticket naar Oslo gekocht en bij de wehkamp een zwart zijden pyama van 140 EUR en bijbehorende zwart zijden mantel voor de nacht, ook a raison van 140 EUR, 'onweerstaanbaar voor dames' stond erbij.
Zat ik daar in mijn hotelkamer in Oslo, er gebeurde niets ! Nou, dacht ik, ik laat me mooi niet kennen, mijn zwart zijden pyama verwisseld voor een pak, die zwart zijden mantel heb ik maar wel aangehouden, eerst in de hotellobby rond gekeken, daar was niemand. Toen Oslo ingetrokken. Dat viel ook zwaar tegen, heb er geen enkel, geen enkel, contact gelegd. Maar ja, toch weer een aparte ervaring wijzer en 1218,30 EUR armer aan het vliegtuigticket, de zwart zijden uitrusting, het hotel en de kostbare lading alcohol waar ik wel een beetje aan toe was.

.

No comments: